Nap és Hold - az egyik nappal, a másik éjjel - imádkozva hajlik meg a porban, és magasztalásukból ered mozgásuk.

SZENT MIHÁLY HAVA / FÖLDANYA HAVA

2011. augusztus 27., szombat

Tízperces paradicsomleves / Quick tomatoe soup

Mára paradicsom aszalás volt betervezve Dolce Vita instrukciói alapján, de erről a vihar hírére le kellett tennem. Ha így alakult, akkor beértem egy nagyon gyors és hihetetlenül finom, főzés nélküli levessel.

I like tomatoes the best when you pick them and they are still hot from the sun and smell so nice that you suddenly realise how small things you need to feel happy.

Hozzávalók és elkészítés

2 főre

60 dkg paradicsom
1 kis fej lilahagyma
2 nagy gerezd fokhagyma
1 dl olívaolaj
5 bazsalikomlevél
néhány szem feketebors


2 szelet pirítos kockára vágva

A paradicsomot pár percre forrásban lévő vízbe tettem, hogy meg tudjam hámozni, ezután feldaraboltam, a hagymát, fokhagymát úgyszintén, és a bazsalikommal, olívaolajjal, sóval, borssal összeturmixoltam. Sűrű, csodás narancspiros, ínycsiklandozóan illatos levest kaptam. Behűtöttem, pirított kenyérkockával fogyasztottam, amit a tányéron még meglocsoltam egy kevés olívaolajjal.

This is a very easy and delicious soup, you don't even need to cook it. All you need is to blend 60 dkg tomatoes (peeled and chopped, you can easily peel them if you boil them in hot water for two minutes), 1 small red onion, 2 cloves of garlic, 5 leaves of sweet basil, 1 dl olive oil, some black pepper and salt. The result is a smooth, orangish-reddish soup. Serve it cooled with toast. It serves 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése